דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם רק בניית אתר מספיק בשביל להניע את העסק? 

מאת    [ 14/06/2010 ]

מילים במאמר: 657   [ נצפה 1818 פעמים ]

כנראה שלא. אנשים חושבים כי האינטרנט הוא מקום קסום שבו אתה שם משהו והמבקרים באים בהמוניהם  בין לילה.זה ממש לא כך.

כן, אתה בהחלט יכול לתת לעסק שלך בשיווק רשתי דחיפה על ידי נוכחות מקוונת. אבל מבנה הבלוג, או יצירת אתר בלבד אינו מספיק. זה כמו להתחיל את הלבנים והטיוח של העסק, אבל אין ההעדר שנכנס פנימה כדי שהעסק ינוע 

מה חסר? שיווק. השיווק יעשה את ההבדל בין כישלון להצלחה ... בכל עסק. כן, אתה עדיין צריך מוצר מעולה במחיר נהדר דרך להפיץ את המוצר ללקוח. אבל המוצר, מחיר, הפצה לבדו לא ניצור הצלחה. אתה צריך לפרסם את העסק שלך.


חלק מבעלי עסק בשיווק רשתי לא מבינים כי עסק מסוג זה הוא עדיין עסק. וזה עסק לכל צרכי השיווק ליצור מודעות שהם קיימים בתוך שוק היעד שלהם.

אז איך עושים שיווק רשתי?

דיברנו בעבר על היתרונות של שיווק מקוון שנותן לך את האפשרות להשיג גישה למיליוני לקוחות פוטנציאליים. אז יצירת אתר אינטרנט או שאפתח בלוג הוא צעד ראשון נהדר, אבל זה לא מספיק.

הצעד הבא שלך הוא לפתח את תוכנית השיווק שלך. תוכנית השיווק שלך צריכה לתאר את שוק היעד שלך, אסטרטגיה שיווקית ותקציב השיווק. התקציב? תמיד יש תחלופה בין כסף וזמן. אם אין לך תקציב, אז זה ייקח יותר זמן כדי לראות את התוצאות שאתה חפץ. הוצאות כסף על פרסום תאיץ את הצמיחה של העסק שלך.

האסטרטגיה השיווקית היא הפעולה שתיקח  להפקת התועלת הכי טובה מהתקציב שלך. מאז שאנחנו משתמשים באמצעות שיווק משיכה, אתה צריך למצוא דרכים כדי למצב את עצמך במקום שהלקוחות והמועמדים ימצאו רותך. תרגום: הסיכויים לכונן (תנועה) לאתר האינטרנט שלך / הבלוג.

מה אתה מפרסם? לא המוצר, ממייסדי החברה, או תוכנית התגמול. אתה צריך להקים מותג עצמך כספק פתרונות, כך שאתה המותג YOU.

אם יש לך בלוג, אתה יכול פשוט לכתוב ערכים חדשים על בסיס קבוע, כי לפתור בעיות הסיכויים שלך. אל תמכור ... המטרה שלך בתור משווק אטרקטיבי היא לספק מידע בעל ערך.

כאשר אתה משתמש במילות מפתח בכותרת המאמר שלך, הסיכויים למצוא את המאמר דרך חיפוש אורגני יעלו.לכן תכתוב מאמרים סביב מילות החיפוש הגבוהות. זה יביא תנועה חופשית לבלוג שלך. זה בחינם, אבל זה איטי.

אתה יכול גם לכתוב מאמרים בחינם באתרי שיתוף תוכן. לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את מילות המפתח השתמשת ימצאו את המאמר שלך. אם עשית עבודה טובה על מנת לפתור את הבעיה שלהם, הם יתהו מה שכתבת. אז הקפד לכלול קישור לדף המכירה באתר האינטרנט שלך.

כמו שדיברנו קודם, תנועה חופשית יכולה להיות תהליך איטי. אם אתה רוצה להאיץ את התהליך הזה, אז אני ממליץ לבזבז קצת כסף. דרך נוספת להביא תנועה רבה יותר לבלוג שלך / אתר במהירות הוא לכתוב מאמרים ולשלוח אותם לספרייה מאמר או הגשת שירות.

זה זול למדי. כן, אתה יכול לחפש באינטרנט עבור ידיעונים, ezine שותפים, בלוגרים ואחרים רוצים תכנים באיכות טובה. אבל זה זמן רב וגם הרבה עבודה. חלק מהם רוצים את המאמר בפורמט בדרכים מסוימות, וכו '.

כשאתה מגיש את המאמר שלך במדריך מאמר, הם מתמודדים עם כל העיצוב ולאחר מכן להגיש את המאמר שלך כדי אלפי שותפים שהם רעבים תוכן טוב כדי לחלוק עם הקוראים שלהם. אז בלחיצת כפתור המאמר שלך יכול להיות מול מאות אלפי קוראיו. 

מהי המטרה בכתיבת מאמרים? אתה מקבל אפשרות של "אודות המחבר" תיבת בתחתית המאמר שלך עם קישורים אל אתר האינטרנט שלך ו / או דף מכירות. אם עשית עבודה טובה של מתן פתרונות, הסיכויים אז מראש מכר יהיה לחץ על קישורים אלה כדי לגלות עוד עליך.

היתרון השני הוא כי הכתבות האלה יושבים על האינטרנט והוא יכול להביא תנועה לאתר האינטרנט שלך במשך חודשים או שנים. אני צריך להזהיר אותך כי, מאמר אחד לא ישיג את המטרה של נהיגה 100-500 המבקרים / יום אל אתר האינטרנט שלך.

התחל על ידי כתיבת מאמר 1 ליום במשך 10 ימים. ואז תגיש 2-3 כתבות בשבוע למשך שארית החודש. אתה באמת צריך לקפוץ כדי לייצר את התנועה שלך ...ו... מכירות!

האסטרטגיה מס '1 שלי בעסק שיווק רשתי הוא שיווק מאמר מייצר תוצאות ומביא תנועה אל אתר האינטרנט שלך

חני ועקנין


 יזמית ומאמנת אישית לבניית עסקים און-ליין ואוף-ליין


כנסו לאתר שלי בשביל להכיר את הדרך להצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב